Kopdar Malang

diahTemans,

Akhirnya terlaksana juga ketemuan yang sudah dinantikan selama hampir 28 tahun, kasmajiers81 Malang, Weni (Uuk) dengan saya (sementara ya cuma 2 orang ini anggotanya). Kemarin, Minggu, 5 April 2009 di rumahku. Sueneng pooll…

La ndilalah kersaning Allah, pas saat itu juga Didik lagi ada tugas di Pantai Ngliyep, Malang Selatan, mengajak serta istri tercintanya, Dewi,… jadi lebih seru. Layaknya sebuah reuni, critane mesti ora ono enteke, apalagi Weni dan Didik sama2 dari SMP 1, dadi yo gayeng kae. Nek diteruske mesti D2 ndadak nginep sewengi maneh nang mBatu..hehe.

Sampai sekitar jam 2, Weni dan keluarga pamit, amargo D2 siap2 ke bandara (bagi yang belum tahu, Malang wis ono bandarane lho.. khusus tujuan Malang-Jakarta pp). Mau esuk Weni nyambung critane lewat telpon, rumongso durung tutug. Sing wis podho kangen Weni, ini ada beberapa gambar terlampir.

Catatan :

Jan-jane D2 gak mau ditampilkan gambarnya, tapi tak pekso.. ben critane ora wagu. Kata mereka khawatir teman2 bosen liat tampang mereka berdua. Padahal jane kan rapopo yoo…

Sekian dulu laporan dari Malang, semoga ada kopdar2 lagi yang menyusul.. nglumpukke balung pisah…

Salam,
Diah

 

dsc03435a

dsc03436a

dsc03438a

6 Replies to “Kopdar Malang”

  1. Selamat, kasmaji Malang akhire iso ketemu. Nek ora salah Weni (Uuk) duwe kembaran jenenge Yeni to? Ayo Weni n Yeni piye kabare? Muncul neng milis, to.

  2. Diah, matur nuwunt banget aku karo Dewi wis diubeng-ubengke Kepala Dinas karo ketua dharma wanita… hehehe.

    Wingi pas nang Malang bola-bali lewat omahe Krisdayanti, nang pinggir dalan arah Batu. Wah Batu memang apik yo daerahe, kapan2 dolan meneh, nyuwil tempene sate gebug neh, karo liya2ne sing durung sempat. Sing wis sempat malah selat solo, wong nang omahe Diah. Lha terus Bima iki kok apalmen Malang to, opo gawene dolan nang omahe KD?

    salam kagem pak Hendro.
    DR

  3. Wah jan huebat tenan sepasang Dewa-Dewi(sorrry plesetan), tapi rada pas. Lha wong kaya dewa, neg endi-endi kok ana, saben Kopdar ora geden ora climen kok rawuh, marakke meri/ewa wae. Wis nggo tamba kecelik, mengko bar nyontreng tak parani neng mBandung.
    Lha ndilalah timingku durung pas, sakjane ndhisik aku sering nginep Malang saben mulih saka Lombok mampir rekreasi. Tapi wong durung konangan yen duwe kanca dadi ya nglangut. Bener kapan2 Weni bisa nampang karo Yeni sing saiki neng endi ta?

  4. Wis jan, seneng tenan yo bisa ketemuan, sing nyenengake maneh kui lho kok fotone, kabeh kok isih podo “kinyis-kinyis” tho…he..he..esepe opo yo…

  5. Boedi dan temans,
    menurut informasi Weni, Yeni (dik Iik) sekarang tinggal di Jogja, sampun kagungan wayah lo…
    Monggo kalo lewat Malang lagi ..kabar2…, omahku selalu terbuka buat teman2 semua..
    Salam

Leave a Reply to Candra Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *