39 Replies to “Lembar Absensi III-IPA-4”

  1. masyaalloh! lagi sadar yen wis pikun… ternyata banyak nama yang sudah hilang dr.ingatanku,maafkan daku temen-temen…

  2. har..har..wong podo wae ngono lo…
    Aku mau liwat Solo Balapan, ingatanku kembali padamu, dan kala menanti segelas es beras kencur belas kasihanmu…hikhik…

  3. dan masih ingat ndak ketika kita sok duwe duwit…terus jajan dan ternyata,… duwite kurang dan kamu harus menantiku tuk pulang ambil uang…

  4. hahaha…mulih njupuk duwit, pitku bane gembos to, ndadak nambalke, aku ngenteni nang warung nganti gembrobyos…kisinan…ya ampuuun.
    Anakku wis do tak critani kok

  5. heh, sik tho… Rusmadi ‘ki jenenge tenan R.O.S. Madi?
    ta pikir cuma cengengesan mu wae lho Har..
    lha terus apakah kpanjangan ROS tsb?

  6. eh,Nun…tiba-tiba kog mbahas R.O.S Madi aku gak dong! iki Har e Harya( nti opo ni ?)

    tuk Diah : aku yen eling yg .spt itu kadang guya guyu dewe koyo wong waras!

  7. hahahaha..
    @har : waras wiris yo…hehe. Kenangan seumur hidup tuh
    @Nun : ojo ngajak haryani mbahas ROSmadi…takuut ..
    Mungkin yen mbahas Susilarto..eling deke…yo ra Har..

  8. Yah, ketok e nek mbahas ROSmadi ki sing tepat karo Loe2k,de e mesti ngerti!
    lho Asih kog ra kribo yo ra Asih maneh,trus dadi sopo yaaa

  9. Lho? ROSMadi sedulure Luluk toh?

    Har, wong kamu lho yg senengane mengeja dgn tepat: er-o-es Madi… jangan pura2 amnesia deh

    Har, Dy: tapi pada setting kisah duwit kurang & ban gembos kui, aku dmanakah….

    Bazzkors ki sopo?

    Asih rebounding is Asih reborn

  10. Har, Nun : bazzkors ki anakku baskoro, deke bar gawe blog, mbuh kok iso muncul di situ

    Nun : gk inget kamu di mana, tp yen kita bertiga mungkin certa itu tdk akan ada…hahaha, malah dadi ra lucu…wakakak

  11. Nun,kog maksa sih ! emang aku nggak ngerti sejarah e jenenge Rosmadi , tp. yo mbuh ding… wong kita dulu kan emang usil! Nun, kisah ban gembos itu emang kamu belum lahir, kamu masih jd. nona jkt. krn memang itu aku ama Diah msh. SMP( ingat ndak DI, pas itu kan aku bilang tak neng omah e Haryanti sik !/temen smp ) .
    Oo..Bazzkor ki keng putro tha tak pikir anakmu putri kabeh

  12. la bener to, bareng Nuni takon ngono aku malih kelingan yen kuwi Smp..

    Har, asline aku kuangeeen berat lo karo awakmu..

  13. “wah, yo syukur yen isih ono sing kuangeeen karo aku..”
    kok pathetic banget tho kamu yu bunderrr…., pdhal dkangeni wong sak kampung lho….

    nak BazzKors ngintip klakuan mbok-e…. kkkkk

  14. yen kenangan karo Topo Raharjo sik kelingan Har? Nuni ra iso lali je…, pas kodanan wedi ra sido mulih mergo nggowo…opo Nun sing iso mbledhos yen keno banyu?wkkk..

    Bazz cs kok sama mak nya….ssst..

  15. Topo is the Natrium Master…. hahaha….
    Eh bukan karena itu tepatnya aku tidak bisa melupakan Topo… pada suatu ulangan matematika, dia mengerjakan bagian soal yg aku ga bisa, mengerjakan lho ya, bukan menyonteki…..

  16. Nun, lha piye, yo iku btk rasa syukurku msh diinget sama temen,wong slm iki aku wis rumangsa kehilangan kalian semua eh… tiba2 kog ketemu maneh, ya sueneng tp. rak ora keno berlebihan mengko yen ilang maneh ben ora gela!
    Di, sumpah… aku blas ora eling kenang2 an karo Topo
    Ya…ya ana Emmy Kis barang ya Nun…

  17. yo wis Harrr, yen ra kelingan…ra sah sumpah barang. Mbarepmu wis sarjana? Arum, mbarepku th iki msk PT. Alhamdulillah…awke dewe wis sauntoro yo mengantar anak2…smg berhasil dunia akhirat. Amiiin..

  18. Wuihh hebohh
    Bundeerr … Nganti ra iso komentar aku!! Ikutan Asih po ra?
    Wektu reuni, aku nganti pangling ling lo karo Asih, lha modis bange saiki

  19. Numpang… nih….. wah kasmaji81 ni heboh….jik iso ketemu konco2 ne….. aku lulus 75, mau ngumpulke teman sekelas aja sulitnya minta ampun, pada hal masih banyak yang belum masa pensiun. 2 kali Reuni yang datang datang gak lebih 10 orang dari 28 orang alumni kelas. Sorry yo aku nebeng…….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *